♯افکـ ـ ـار خـــط خـــطی یـه مَتَرسَک♯

Cowabunga =))

من کمی دیوانه ام.
کمی هم مَتَرسَکَم.
خلاصه که کمی عجیبم.
سخت نگیر!:دی

این ذِهن دیرتَر می میرَد...

وَ هیچوَقت نِمی فَهمین چِطوری مَنو از دَرون شِکَستید...
وَ یه روز تاوانِشو پَس میدین...
یِکی اون بالا جایِ حق نِشَسته.
طَبیعَت عِدالَتو به بِهتَرین شِکل اِجرا می کُنه.
و کارما تا آخَرِ دُنیا دُنبالِتون میاد.
...
چون شُما حقِ مَنو خوردین.
لاشخورا.
نوبتِ شُمام می رِسه...

+کاش از این هَمه نِفرَت پاک می شُدَم...کاش فَقَط زودتَر می بَخشیدَم...چون مَنِ اُمُل که دَر هَر حال می بَخشَم هَمه رو...:|

++زِندِگی اونقَدرام طاقَت فَرسا نیس...یَعنی لااقَل بایَد سَعی کُنَم فِکر کُنَم که حالَم خوبه...که هَمه چی تَموم میشه. بالاخره یه روز تَموم میشه این دَردا...

+++بَعضی شَبا اَگه ذِهنَم نَمُرده باشه، نَمایِشنامه هایِ مِلیکا رو می خونَم. سَعی می کُنَم نَذارَم کُنکور مَنو بُکُشه.

++++ بالاخَره حالَم خوب میشه...خِیلی طول نِمی کِشه...:((

+++++می خوام بَعده کُنکور بِرَم موهامو سِفـــــــــــید کُنَم....#هَشتَگ خُل بازی:|

  • پــــآرپــــاآریِ مَتَرسَک پیشـــ ـه

نظرات  (۳)

سلام :)
خوبی؟
من آرومم :)اصلنم از دستت عصبانی نیستم:)
من چرا باید الان این وبلاگو ببینم؟ یعنی چی آخه؟

+ به عزم و پشتکارت تبریک می گم:| چطوری تمام این علامتا رو میذاری؟
++ کارما. هیچ وقت به کارما شک نکن.
+++ کنکور کسی رو نمی کشه اگه خودت رو براش قربونی نکنی.
++++ لینک وبلاگتو بذارم تو وبلاگم؟ بعدم این دنبال کنندگانو فعال کن لطفا. :))
پاسخ:
احساس می کنم خیلی دیر دارم بهت جواب میدم! یه قرنی هس به اینجا سر نزدم!
یهو عادت میشه بعد وقتی علامتا رو نذاری وسواس فکری می گیری!:))))
کنکور نمی کشه! مادر و پدر می کشن! مدرسه می کشه! معلما می کشن!:))))))
بذار ببینم این دنبال کنندگان چیه..... بذار باشه فعالش کردم:)))))
من لینکت کردم!:دی 

ممنون که سر زدی:*
منم میخوام ابی کنم موهامو:| کوتاه کوتاهشونم میکنم:| کنکور مریضه:((((
پاسخ:
بیار من برات با ماشین می زنمشون:)))
سلام!
من آدرس این وبتو گم کرده بودم، رفتم از رو وب قبلیت پیداش کنم. نمیدونم چی شد اون باز نشد، فکر کردم مشکلی چیزی داره بیخیالش شدم. تا اینکه امروز بالاخره اتفاقی باز شد! 
کنکور منو هم داره می کشه بی خیال یره زندگیتو بکن!
تا بعد کنکور موهات خود به خود سفید میشه لازم نیست زحمت بکشی
من نمیدونم مشکلت جیه ولی خودت گفتی خدا جای حق نشسته ضرورت معاد بر اساس عدل الهی رو که یادته؟(یادت نمیاد مراجعه به فصل 6 دینی سال دوم) این همونه!
این عکسی که گذاشتی هم واقعا قشنگه
پاسخ:
قربونت برم!:ایکس
کنکور کلاً دست به داسش خوبه:|
اینم حرفیه من که شقیقه هام داره سفید میشه اصن=))
مگه میشه آدم کنکوری باشه و این یادش نباشه:)) آره می دونم آخرش عدالت اجرا میشه....
تچکر:*

ممنون که سر زدی:ایکس
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی